Newborn

Jag har gjort som 1350 pers idag och skaffat en blogg. Snacka om att go with the flow. Hmm, tre meningar in i bloggen har jag redan skrivit namnet på två bra låtar.
Anledningen till att jag fixade blogg var att mitt liv är för kul för att inte dokumenteras... skämt åsido, det har faktiskt hänt lite saker de senaste två veckorna som iallafall jag tycker är lite kul. Men det kan dock bli lite segt att skriva allt i samma inlägg (läs Johanna) eller att skriva typ 7 inlägg samma dag (läs Vicky). Jag sätter ribban högt och siktar på en publik på ca 3 pers, det är lite lagom.
Just nu lyssnar jag på Ricky Gervais radioprogram på xfm medan The Girl ligger och är bakis i sängen och kollar på Rena Rama Rolf... härligt. Faktumet att det var fest igår och söndag idag innebär pizza lite senare på Juventus (...stor fotbollsklubb i Italien), som den heter. Det roliga är att i Angered Centrum finns det en pizzeria som heter Juventus 2, vilket jag igår fick reda på att det egentligen är Juventus 3. Så det finns alltså 3(!) pizzerior som heter Juventus. Bara det inte kommer ut att jag håller på Milan, då får jag säkert inte handla där mer.

Glöm heller inte att lyssna på det fantastiska solo't i Muse - Invincible... neat. Har faktiskt märkt att sångaren/gitarristen aka Matt Bellamy i Muse är sjukt bra på både gitarr och piano.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ditt as! Typiskt er killar att märka fel! haha

2008-12-22 @ 18:26:22
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0