The Rise And Fall of Ziggy Stardust... eller jag menar min PS2.

Igår då jag kopplade in mitt PS2 som Emelie har haft (eftersom jag chippade hennes utan att hon fick veta) så funkade det inte. Skivan började inte snurra. Jag freak'ade out och kollade runt lite på nätet och typ 29st som hade haft samma problem hade fått rådet att köpa en ny PS2, eftersom lasern hade pajjat. Däremot var det en person som hade sagt att man skulle prova att ha dra ur strömsladden i 24h (låter som en rätt farfetched lösning, ellerhur?) så jag provade det.
Sen idag så ringde mamma och då berättade jag att det inte hade funkat sen Emelie haft det. Det sa jag medan jag satte igång det, och då såg jag Loading-screen'en till Crash Bandicoot, som tydligen var i. Det går att lira nu alltså. Vilken dag!

Har för övrigt precis ätit en av tre rätter denna afton, krabbtoast. Det var gott. Senare blir det en bättre plankstek och nån glassdesert... och såklart lite pangande around 12 o'clockish.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja, vi kollade på bio på Rio haha

2009-01-02 @ 11:07:47
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Haha! Nej, eller jo.. fast inte Markus.. och inte min.. haha!

2009-01-08 @ 20:48:47
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Fy på dig Andreas!Sånt vill flickvänner INTE höra! Då kanske vi söker oss efter nya pojkvänner ;)

2009-01-14 @ 19:51:59
URL: http://vijo95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0