Things I Like no3..

...Filmkväll...

En helt okej kväll som (om jag känner mig rätt, är några timmar ifrån slut) spenderades med att kolla på The Hangover. Helt okej. Nu för tiden har jag så jävla svårt att säga något neggo om komedier, de är typ de enda filmer som jag "har lust" att se. Mycket lättare att sätta på en komedi än drama eller någon annan genre liksom. Det bästa med Hangover (inte att förväxla med åkturen som en gång har funnits på Liseberg... den sög) var iallafall då kinesen sa åt de andra killarna var de skulle mötas. Motherfuckaaaaaaaaa... Jag brukar säga så själv nämligen :-)

Jag vill tacka de som gjorde denna kväll möjlig, och det är:

USA: För deras tradition att fritera allting, vilket har smittat av sig på mig. De friterar fan snickers till och med, det måste jag prova.
Svenska lantbrukare: För lantchipsen med gräddfilssmak... testade de med gräddfil och lök igår, löken förstörde allt. Så ta endast gräddfil, damn it!
mmmmmmmicrosoft: För Windows XP som gjorde att jag kunde se filmen... PSYCH! ... jag vill tacka Marabou of course, om ni inte fattade hint'en. För regular-smaken på chokladen såklart... Alltså smaken som smakar choklad, seriöst, vi vill fan inte ha chips i chokladen!
Eldorado: Såklart, vad trodde du egentligen? Listan med Eldoradoprylar jag diggar kan göras lång, men just ikväll så har Eld-Colan (som jag kallar den) och hjortronsylten en egen plats i mitt hjärta pga it's awesomeness.
Kossan: Slutligen vill jag tacka Mamma Mu (heter hon mamma i förnamn? eller heter hon mu? hmm...) som har klämt ut (haha, vilket jävla uttryck) den fantastiska osten camembert.

Per:
Jag kom på lite mer folk att tacka. Ett stort tack till Per för att jag fick ta lite av Pers ilja. Pers ilja passar till frittad camem och hjortronsylt nämligen... Jag bor i Göteborg, så ett sånt skämt är okej.
Andra bubblare är S-märken och il magnifico gräddkola som är så god.

En liten sammanfattning innebär att jag har ätit friterad camembert med persilja (för er som inte kunde lista ut ordvitsen... pucko :-) och hjortronsylt. Med små sidedishes av choklad, chips och godis. YEAH!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

då ska jag hålla mig undan för den, såg att det var en crime drama, brukar inte se så många filmer av den typen, det blir ju mest skräck i mitt hushåll, i like!

2009-08-23 @ 13:26:44
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0