I Just Figured Everything Is Cool...

Jag hittade ingen bättre video på min nya favoritlåt. Gin Blossoms - Til I Hear It From You

I don't wanna take advice from fools
I just figured everything is cool
Til I hear it from you

Jag känner igen mig (som i många andra texter) men jag tycker refrängen är så bra, och så älskar jag riffet på slutet med gitarren. Det lär ha hänt både en och två gånger. Sen är det ju alltid då bra då någon man gillar kan vara bra människor också, för det verkar de va.



Varför är ingen som mig?



Den här killen har gjort en bra cover på den låten plus en till. Jag skrev det så jag kommer ihåg det till jag kommer hem bara.
nineteen90four: Start All Over Again och Till I Hear It From You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0