Comeback and Disgust..

Om du väntar dig ett kvalitetsinlägg så kan du sluta läsa.

Jag vill plussa för en serie som jag för någon vecka sedan fick för mig att jag ville se. Playa Del Sol heter serien och är en svensk (!) komediserie om Mårten (Henrik Hjelt) som blir tvungen att praktisera som reseledare på Gran Canaria för att få en promotion hemma på huvudkontoret i Stockholm. Reseledargänget består av Tommy (Mikael Tonving), Linn (Sophie Bornebuschschzschz, lätt att stava), Sandra och Steffen (som jag inte kommer ihåg vad de heter).
Anyway, grymt rolig serie.

Och sen av en slump så börjar faktiskt säsong två söndag 27e september kl. 20.00. Så det ska jag inte missa.


Dagens hatobjekt är samma sak som legat på förstaplatsen i 32 veckor. Comhem är fan sämst! 31 augusti sade jag upp mitt internetabonnemang. Dagen efter tankar jag ner i 30kbit/s, när jag ska tanka i 1200kbit/s. Jag är fan helt låst. Jag kan inte se 10-sekundersklipp på youtube ens. Bra att man har en telefon så man kan ringa och skälla också.
Det är kul med företag som fuckar upp med flit...



... och ett plus till rakt hår också. Synd bara att plattången togs ifrån mig, så det dröjer väl inte lång tid innan mina curls är tillbaka... Skit också...

Kommentarer
Postat av: M i c k a

Har du kört igen Forbidden siren serien? (: F.e.a.r kan ju med var rätt obehagligt. Alone in the dark kanske? Det finns ju hur mycket som helst typ (: vilka konsoler har du?

2009-09-08 @ 21:06:14
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Forbidden Siren och Project Zero/Fatal Frame är spel somm jag gillar. Project zero 2 har jag en nästan-kissa-på-mig minne av :P haha jag lätt den bara stå på när jag skulle göra nåt och plötsligt så komer det upp ett stort vit huvud på tvskärmen. jag höll på att kissa på mig och dö :P

2009-09-08 @ 22:28:49
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

haha nej känd är jag verkligen inte, råkde bara hamna på blogg.se startsida i helgen, så då kom det in ett par kommentarer.



Jag älskar känslan av att spela skräckspel, speciellt med nerdragna rullgardiner och kolsvart i rummet. :D men nu förtiden är det bara sh som kan få mig ur gängorna för stunden. är inte så lättskrämd, av någon konstig anledning.



Project Zero 2 crimson butterfly,det ska du spela, skit bra spel. och creepy på sina ställen. hela grejen med att man ska fota spöken är ju creepy. det finns ett spöke som fortfarande ger mig rysningar :P

2009-09-08 @ 23:27:01
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Haha okej ^^, jag litar inte på tekniska prylar så jag sparar så ofta jag kan. men du, spela 2an med, och söger bara en sak, akta dig för barnspöken xD

2009-09-09 @ 14:48:59
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

jag tycker inte att man måste spela PZ i ordning, jag tycker iallafall att PZ2 har en helt egen story. nu vart jag sugen på att spela det! men jag sålde mitt ps2. :P men har spelen kvar xD kunde inte lämna in dem. det gjorde för ont i hjärtat.

2009-09-09 @ 15:10:41
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Jag har ps3, men du kan inte spela ps2 eller ps1 spel på dem. det finns bara ett fåtal i världen som det går att köra äldre ps spel på. och jag har tyvärr inte ett av dem.



alone in the dark är okej, undvik att se filmen bara, den är kass ;D yesbbox, kan nog säga att jag är lagom såld på PZ2 (: det spelet är ett av de bästa till ps2, tycker jag iallafall.



påtal om det så ska jag spela det i helgen, ;D ute i min brors stuga, i skogen på landet, det kommer bli awesome!

2009-09-09 @ 17:42:00
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Japp, det är synd, men jag tror att det kommer i framtiden, playstation kommmer hela tiden med uppdateringar och grejer, vi har ju våran kopplad till internet och så rå.



Jag brukar vara nyfiken på filmer som är baserade på spel. SH är ju en av mina favoritfilmer, lika så re, alla 3 + den animerade, och givetvis har jag koll på att en 4e är på g ;D



Final Fantasy har jag inget som helst inresse av :P har de inte gjort typ 10såna spel eller nåt nu? :P haha



ja tycker det ska bli kanon, nu när det börjar bli höst med och vinden viner och träden låter och sånt, så är det perfekt. (: sen är jag ju inte själv heller, min karl ska ju med.

2009-09-09 @ 18:15:02
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0