Det var ju ditt fel..

För en timme sen så fick jag ett samtal av en rätt så alkoholpåverkad C. Liksom, här sitter man i soffan på helspänn och spelar Fatal Frame 2 (på rekommendation av A-M-M, tack). Jag är helt inne i spelhelvetet som har gjort allt för att få mitt hjärta att slå mer än vad som är nyttigt.

När man sitter och spelar skräckspel klockan 4 på morgonen så förväntar man sig inte att telefonen ska ringa direkt. Jag freakade ur och när jag lugnat mig så tänkte jag att det är väl P som ringer. Men det var det inte, utan det var som sagt C. Rätt oväntat, det är väl 2a eller 3e gången hon ringer mig. Hon ville iallafall prata...
De hade varit ute men de var hemma nu. H stog tydligen och diskade och iochmed det så slog hon mitt rekord (jag tror jag var hemma från krogen vid 2 en kväll, diskade allt hemma hos P och sen drog cyklade hem till M och sov där) i udda tider att diska på.

Då jag pratade med C så hörde jag H i bakgrunden. Jag reagerade och sa: Haha, är det lite östgötska jag hör?
C repeterade det jag sa och då skulle H prata lite mer bara för det, men grejjen var att när hon skulle härma sin egen dialekt så blev det danska istället... Mycket märkligt.

C pratade på och det var en sak som jag fastnade speciellt för. "H kastade korv på mig så jag hade massor med ketchup i håret". Så efter att jag fick höra om incidenten om den "korta men tjocka bratwursten, som man inte ens blev bjuden på" så skulle H förklara sig.

"Nej, det var inte så..... Jag kastade korv... och så stog du där."

.:Ridå:.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du skriva ut hela namnen är du snäll, det blir svårare för oss att förstå vem du menar om du benämner folk vid bokstäver.

2009-09-17 @ 15:13:32
URL: http://tramptass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0