Historisk felstavning på Fotbollskanalen..

Utdrag från Fotbollskanalen som är känt för sina felstavningar. Jag menar, kom igen. Varje artikel finns det 3-4 fel i. Don't get me started om kommentarerna, men det är ju inte FK's fel.

Historisk måltorka för DIF

Inte på trettio år har ett allsvenskat lag gjort så få mål som Djurgården gjort den här säsongen.

Efter 21 spelade omgångar har Djurgården bara mäkta med att göra tolv mål. En målskörd som placerar dem i historieböckerna.

Inte sedan 1979 har ett lag gjort färre ål på lika många matcher som Djurgården gjort hittills.

*********

Vad fan är ett allsvenskat lag? Är det typ samma sak som ett Superettanskt lag?

En annan sak: Jag vet inte hur fotbollen var 1979 eller vad man fokuserade mest på i ett lag. Tydligen var det populärt att göra ål. ÅL alltså.
Stor risk. Fisk.

*********

Matchen mot Malmö FF (för mitt kära Djurgår'n) är väldigt viktigt. Som iochförsig alla resterande matcher kommer vara. Men jag har en good feeling inför matchen, visst Daja är borta resten av säsongen men både Jonson och Boyd är tillbaka. Daniel "Daja" Sjölund som har kvalité, men det finns ingen annan spelare som man blivit så förbannad på för att han är så jävla loj och dålig ändå. Okej, pappa har Johannesson och jag har Kebba som vi ogillar, men de är ändå mycket sämre än Sjölund kvalitetsmässigt.
Synd att GAIS tog poäng i lördags och att BP vann igår men bra att Bajen loosade mot Örebro. Vinst ikväll så är vi på samma som Bajen, dock är vi ungefär 100 mål efter på målskillnaden.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

det var just spel soundtrack jag skrev om (: siren blood curse är forbidden siren, fast till ps3 .

2009-09-14 @ 18:53:42
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, hur går det för ditt kära Djurgården? Är det sist eller ännu mera sist ni ligger?

2009-09-17 @ 15:17:04
URL: http://tramptass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0