Jag vill med ha.. Kan vi dela?

Alla i hela världen har säkert sett det här. Två nördar som "lurar" Idol-juryn. Alltså, jag har inte sett en minut av Idol sen det började förra veckan (förutom det här såklart) och det är jag väldigt glad över. Så himla tråkigt program, men det är ju bara vad jag tycker... och ni vet att jag har rätt.
Men iallafall, anledningen att jag lägger upp det här är inte för att kidsen är sååå bra skådisar, eller för att det de gör är roligt i sig. Nej, nej, nej... Det finns två anledningar.
Första anledningen är Andreas hånskratt 1:25 minuter in i klippet. Vilken lirare :-)
Den andra anledningen är det som Laila säger i sista sekunden. Medan de andra vuxna har en konversation så kläcker hon ut sig det där. Så otippat, och riktigt roligt. Lyssna själv.



Kan man ta en chokladbollsbit?

.... Klockrent. DET fick mig att garva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0