Slut på internet..

Det här är sista dagen för mitt internet. Jag har alltså internet i 5 minuter till.

I helgen ska jag till Norrköping och måla den nya lägenheten. Sen nästa vecka får jag klara mig utan internet alltså. Flytten sker på söndagen. Det ska bli skönt att slippa svara på alla fanmail som bara flödar in i mailkorgen... typ.

Imorgon kommer någon snubbe som ska kolla på lägenheten och eventuellt flytta in. Hoppas han kan ta lägenheten innan december, så slipper jag betala hyra.
Senare på kvällen så ska jag och pappa se på Frölunda - Djurgår'n i Scandinavium, han har tydligen fribiljetter. Tror faktiskt att jag har varit i den hallen innan, men är inte säker. Ska bli kul att se hockey och glömma fotbollen lite. Så slipper man ha ångest i 90 minuter och bara njuta. Skönt att se det på plats också, hockey på tv är ju värdelöst.
Synd bara att man inte har så bra koll på lirarna i hockey'n. Men det finns ju några gamla rävar som man känner igen. Det ska bli kul iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0