Ta bort honom!

Fan, peta Micke Nilsson i landslaget. Vad fan var det för jävla inlägg han slog helt opressad. Det finns ingen ursäkt för en sån sak. Pinsamt om det inte finns någon bättre högerback än honom. Man skulle kunna säga att det är lustigt (finns ju en ung högerback som heter Mikael Lustig just) med lite Göteborgshumor.
Anyway, bort med Micke Nilsson... det är en jävla tur för honom att jag spelar på vänsterkanten, annars hade jag varit ett bättre alternativ.

Edit efter 32 minuter:
Ut med Isaksson också! Fan, två gånger som han skulle kommit ut. Va fan står han kvar på linjen för?

Edit efter 40 minuter:
Nu börjar Sverige komma igång. Det är väl dags nu. Känns som att om Sverige bara får in ett mål så kan det rulla på, för Malta lär väl inte ligga kvar med 5-backslinjen så lågt i underläge?
Zlatan lika dålig som vanligt. Nu hade han dock läge, men borde förvaltat det bättre.

Edit efter 44 minuter:
Men åh. R Elm skulle kört en fräckis och lagt in den då målvakten slängde sig ut. En Kurre Hamrin helt enkelt. Men det är inte lätt.

Edit efter 46 minuter:
Klantigt, Safari. Men din plats är ändå given i min landslagselva. Så det är lugnt ;-)

Summering av första halvlek:
Dåligt spel och få farliga chanser av Sverige. Bara att hålla med Kåmark som tycker att de inte tar det på allvar, och efter spelet mot Ungern i söndags så kan det ju inte va något annat än att de trodde att det skulle bli en lätt match. Malta har ju faktiskt haft den farligaste chansen i skottet från killen som blödde från huvudet (men fan, kan DU namnet på alla Maltaspelare eller).

- Zlatan: Skapar knappt någonting och när hans "trix" inte lyckas ser det bara löjligt ut
- Micke Nilsson: Alltid given på minuslistan efter självmålet mot Danmark
- Isaksson: Stå för fan inte på linjen hela jävla tiden! Den nya moderna fotbollen använder faktiskt målvakten i spelet också.

+Mellberg: Bara det att han nickskallade en maltes i inledningen på match visar på vilken krigare det är. Hade en grym brytning utanför straffområdet också.
+Kim: Kongo-Kim är alltid bra. Snart får vi säkert se skottet också...
+Elmander: Löper som ett djur. Får mycket skit men gör mycket mer nytta än Zlatan då han får bollen.

Måste lägga till Jihde på minuslistan också. Sluta hora runt på varenda jävla program. Kan du något om fotboll eller?

Edit efter 60 minuter:
Börjar bli nervös nu. Jag ser fan inga tendenser till att göra mål. Sätt in en till anfallare (M. Berg), ut med Nilsson. Stora pengar är satsade så jag vill fan inte se 0-0 mot europas sämsta lag.

Edit efter 70 minuter:
Nu lägger jag fan ner. ÅÅÅH Elmander hade läge nu! Fan! Det är kört... helvete.

Kommentarer
Postat av: M i c k a

Jag avskyr zlatan, så fort kamerorna är på honom vill jag spotta på tvn, men då skulle inte mannen bli så glad :P



tsss, ta och se resident evil degeneration, NU! om du ändå har den på datan, vad väntar du på?? :D



Nej den uppfattningen har inte jag om re filmerna, det är rätt mycket, iallafall i den första och tredje, den andra är ju så fokuserad på Nemsis.



vi turas om, visa delar är jag kickass på, andra är han ^^, däremot re5 spelar vi tillsammans, han som chris och jag har hottie bruden Sheva :D

2009-09-09 @ 21:42:58
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Hur kan du inte komma ihåg Milla Jovovich!?!? :P hon är ju universums snyggaste brud. + att hon är bäst i filmvärlden. jag är lite smått besatt av henne.



Pyramid Head är jag grymt imponerad över, så awesome. älskar att höra ljudet när han kommer. Ihh måste spela SH homecoming snart igen. Har dock klarat det 6-7 gånger. men har ett slut kvar att få :D



det är många spel till ps3 som man kan spela splitscreen. riktigt kul.

2009-09-10 @ 00:46:21
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Yesbox, Alice and she remember evrything xD ohohoh så sugen på de filmerna så det är icke sant.



Den som har jag spelen måste vara helt fucked up i huvudet som kommer på såna monster, eller hemsöks eller nåt. jag tycker att jag har livlig fantasi.



Christian Bale är kickass. så jäkla grym man. vet du om att han är med i Mio-min-mio? ;D I American Psycho gör han ett briljant jobb. Han är ju sjukt obehaglig. klasssikern är ju när han klär in rummet och sen slizar en man. awesome. Har du sett the Machinist med honom? han bantar ner sig till 40kg eller vad det är och kan inte sova.



du måste ju vänta med att fota spökena tills det låter om kameran eller vad det gör. vilka inställningar som är bra kommer jag icke ihåg, var så länge sen jag spelade det.

2009-09-10 @ 18:45:21
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: M i c k a

trevligt trevligt :D nu får vi se framemot den kommande re4 härnäst då.



wow, well så bra tycker jag inte att Bale är kanske, men smaken är som baken :D när han spelar batman vill jag stoppa en stor morot ner i halsen på honom, varför ska han prata så för? löjligt!

jag håller ögon och öron öppna på Jovovich istället. hehe



2009-09-11 @ 14:34:35
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Harriet [phergon]

sv: Jo, fast hysterin kring svininfluensan känns ganska uppblåst(pga av media). Tydligen inte värre än en "vanlig" och flera av de som dött har, vad jag har hört, haft nån annan sjukdom i botten.



Men visst, det är jättetråkigt att folk ska behöva dö.

Det tycker vi inte om.

2009-09-12 @ 19:32:13
URL: http://phergon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0